Czym jest URL? Odpowiada Wikipedia
URL (ang. Uniform Resource Locator) ? oznacza ujednolicony format adresowania zasobów (informacji, danych, usług) stosowany w Internecie i w sieciach lokalnych.
URL najczęściej kojarzony jest z adresami stron WWW, ale ten format adresowania służy do identyfikowania wszelkich zasobów dostępnych w Internecie.
Standard URL opisany jest w dokumencie RFC 1738.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Uniform_Resource_Locator
Najskuteczniejsze formy reklamy w Internecie
Nie da się ukryć, że w dzisiejszych czasach marketing internetowy jest jedną z głównych dziedzin działalności marketingowej właściwie każdej firmy. Mniejszym przedsiębiorcom e-marketing pozwala na zaistnienie na rynku pełnym konkurencji, z kolei dla większych firm marketing internetowy to sposób na zdobycie kolejnych, nowych klientów. Niewątpliwie ciekawym i niebanalnym sposobem na wypromowanie własnej działalności w wirtualnym świecie jest pozycjonowanie stron.
W Polsce ta dziedzina marketingu bardzo szybko rozwija się w ostatnim czasie i trzeba przyznać, że możemy zaobserwować naprawdę widoczne rezultaty, jeśli zajmiemy się takim marketingiem na poważnie. Wymaga to oczywiście wysiłku i nakładów finansowych, ale efekty są naprawdę zadowalające.
O e-PR. Czym jest? Wikipedia
e-PR to działania Public Relations w głównej mierze skupiające się na narzędziach dostępnych w Internecie, w tym w mediach społecznościowych1. Dzięki nim można kształtować wizerunek, komunikować się z mediami (głównie elektronicznymi), rozwijać bazę dziennikarzy oraz portali internetowych.
Znaczna część branży posługuje się także sformułowaniem Internet Public Relations (Internet PR), które można zdefiniować jako funkcje zarządzania umożliwiającą komunikację pomiędzy przedsiębiorstwem a jego otoczeniem zewnętrznym i wewnętrznym, o charakterze ciągłym i planowym, poprzez narzędzia sieci internet
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/E-PR